Totaal (incl. BTW)
0.00
Verder winkelen
Afrekenen
Sluiten

Retourneren

Je hebt na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 50 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Het retourneren of terugsturen van een bestelling of een deel daarvan, is zeer eenvoudig. Zorg dat je jouw ordernummer en e-mailadres bij de hand hebt. Het ordernummer staat in de orderbevestiging die je per e-mail ontvangen hebt. Indien jouw bestellingen via XXLpakket of GLS is geleverd, dien je contact op te nemen met de klantenservice voor een retourzending. Het is niet mogelijk om de retourzending via de onderstaande button aan te melden.

De retourkosten bedragen €5,95 (voor zowel DPD, DHL en PostNL) per zending. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de extra kosten wel voor eigen rekening. Via de onderstaande button is het mogelijk om een retourzending aan te melden. Als je dit gedaan hebt kun je met je pakket + retourlabel naar een postkantoor van de gekozen vervoerder.

Pakketten langer dan 1.75m verzenden wij via XXLpakket of GLS. Daarnaast kan het ook voorkomen dat wij grote producten als bedchairs via deze vervoerders versturen. De omvang van de doos bepaald hier de verzendmethode. Indien de bestelling is geleverd door een van deze vervoerders dien je voor het retourneren contact op te nemen met de klantenservice. De retourkosten voor deze zendingen zijn €9.95(NL) en €13.95 (BE). Dit bedrag houden wij tijdens het terugboeken van het bedrag in.

Pakketten langer dan 1.75m verzenden wij via XXLpakket of GLS. Daarnaast kan het ook voorkomen dat wij grote producten als bedchairs via deze vervoerders versturen. De omvang van de doos bepaald hier de verzendmethode. Indien de bestelling is geleverd door een van deze vervoerders dien je voor het retourneren contact op te nemen met de klantenservice. De retourkosten voor deze zendingen zijn €9.95 (NL) en €13.95 (BE). Dit bedrag houden wij tijdens het terugboeken van het bedrag in.

Helaas is het ruilen van een artikel via een retourzending niet mogelijk. In dit geval raden wij u aan om de bestelling te retourneren, te kiezen voor een terugbetaling en een nieuwe bestelling via de website te plaatsen.

In bepaalde gevallen is ruilen wel mogelijk:
– Kleding/Schoenen in een andere maat

De retourkosten zijn in dit geval voor jouw rekening, maar wij sturen de juiste maat weer gratis naar je op. Zo delen we de kosten. Via deze link dien je een retour aan te melden. In het opmerkingenveld is het mogelijk om de gewenste, vervangende maat te noteren. Zodra de retourzending bij ons binnen komt, verwerken wij deze en sturen wij kosteloos de nieuwe maat op.

In een uitzonderlijk geval kan het gebeuren dat je een verkeerd product ontvangt. Wij verzoeken je om dan direct contact op te nemen via het contactformulier.. We horen dan graag wat er mis is gegaan. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.

In een uitzonderlijk geval kan het gebeuren dat je bij aankomst een product met gebreken ontvangt. We zullen deze vervelende situatie snel en netjes oplossen. Zorg dat je jouw ordernummer en e-mailadres bij de hand hebt. Het ordernummer staat in de orderbevestiging die je per e-mail ontvangen hebt.

Voor het aanmelden van een beschadigd product hebben wij een speciale pagina gemaakt. Wij ontvangen in dit geval ook graag een foto als bewijs, deze kun je gemakkelijk uploaden op diezelfde pagina. In het geval van beschadiging, selecteer dan de reden “product is beschadigd”. Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Beschadigingen aan producten dienen altijd op deze manier aangemeld te worden.

Voor garantiegevallen verwijzen we je naar deze pagina.

Zodra wij het retourpakket in ons magazijn ontvangen, zul je automatisch een e-mail met een ontvangstbevestiging ontvangen. Binnen 10 werkdagen na het ontvangen van de retourzending, is de retourzending door ons verwerkt en kun je van ons een reactie per e-mail verwachten. Het eventueel teruggeboekte bedrag staat dan binnen 48 uur weer op je rekening.

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van TackleXL en ben je dus vrij in je keuze voor een vervoerder. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden wij je aan om de zending aangetekend / verzekerd te versturen.

Nee, de TackleXL Cadeaukaart kun je helaas niet retourneren. De Cadeaukaart is ook niet inwisselbaar voor geld.

Ja. We storten het geld terug op de cadeaubon code.

Cookies op de website van TackleXL

TackleXL maakt op de website gebruik van cookies. Dit doen wij om je beter en persoonlijker te kunnen helpen. Meer weten? Bekijk Onze Cookiepagina!

Oke Meer info